• B-dul Carol I nr. 11

    cod 700506, IAŞI

  • e-mail @

    ius-smart@uaic.ro

Perioada de desfășurare: 21 martie - 20 iunie 2022*

* perioada se poate modifica, în funcție de calendarul activităților precedente

Această activitate va fi desfășurată în cadrul  BUSINESS HUB UAIC, creat prin proiect, sau on line prin intermediul căruia se vor furniza programe de formare și activități integrate în vederea completării cunoștințelor și aptitudinilor dobândite de grupul țintă în cadrul formării, întreprinderilor simulate și a stagiilor de practică din etapa anterioară.

Persoanele ale căror planuri de afaceri au fost selectate în vederea finanțării vor putea să apeleze la personalul specializat pentru obținerea de informații relevante pentru înființarea și dezvoltarea afacerii.

În cadrul HUB-ului vor fi organizate sesiuni de informare în care vor fi abordate subiecte de interes pentru dezvoltarea afacerilor susținute de experții din cadrul proiectului. Tematicile abordate vor fi stabilite pe baza temelor de interes pentru participanți și identificate printr-un chestionar aplicat acestora.

 

Programul personalizat oferit beneficiarilor de către experți specializați va viza în principal:

- Consultanță în management – se vor oferi informații și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la managementul proiectelor, cu ajutorul cărora tinerii antreprenori vor învăța cum să iși gestioneze afacerea în timp în funcție de rezultatele asumate.

- Consultanță în dreptul afacerilor –se vor oferi informații teoretice și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la raporturile specifice dreptului afacerilor.

- Servicii de marketing - se vor oferi informații și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la mediul de afaceri, segmentarea pieței, mixul de marketing, satisfacția clienților.

- Servicii de negociere si încheiere a contractelor - se vor oferi informații și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la tehnici și tactici de negociere, precum și limbajul formal și non formal.

- Servicii de contabilitate și fiscalitate - se vor oferi informații și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la organizarea contabilității în cadrul firmei, precum și legislația aplicabilă, termenele de plată impozite și depunere documente. Totodata se va face apel la programe specializate de contabilitate și fiscalitate.

- Servicii de achiziții - se vor oferi informații și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la legislația cu privire la achiziții din fonduri europene și publice și participarea la procedurile din SICAP.

- Servicii de creditare și accesare fonduri publice - se vor oferi informații și se vor realiza exerciții/aplicații cu privire la instrumentele de creditare oferite de bănci, condiții de accesare credite, realizare dosare, fonduri europene și scheme de ajutor de stat.

- Servicii TIC și competențe digitale pentru afaceri - se vor oferi informații cu privire la utilizarea aplicațiilor de tehnoredactare, calcul și comunicare online, dar și instrumente de planificare și gestionare a afacerii.

Pe baza acestor noi cunoștințe, planurile de afaceri vor putea fi transferate în planuri de acțiune, fiind stabilite etapele de dezvoltare ale afacerii.